Pestanyes

diumenge, 10 de febrer del 2013

Quin model vols?

El meu primer contacte amb la cultura sueca va ser fa uns 5 anys, quan vaig conèixer a la científica amb la que hauría de treballar des de llavors i fins fa ben poc. 

Els que ja la coneixeu no cal que us digui el què en penso, però crec que no reflexa l'actitud i personalitat de les persones del seu país.

El segon contacte va ser quan vaig anar a fer l'entrevista de feina a Lund. 

L'entrevista no va ser per res, similar a les que havia fet abans a Suïssa, Anglaterra, Holanda..., mai havia rigut com ho vaig fer en aquella entrevista, i tampoc mai m'havia sentit tant còmode i tranquila fent la meva presentació del CV. 

Tots els allà presents, asseguts, mirant-me i escoltant-me, em van fer preguntes simplement per a conèixer més sobre mi, però mai amb malícia per fer-me quedar en evidència. 

Vaig sortir molt sorpresa aquella dia, tot pensant que encara que no em donguèssin la plaça, havia sigut una bona experiència.

Desprès de l'entrevista, em van explicar més sobre l'estat del projecte i evolució, i també em van fer una visita a les instal·lacions (cosa que no tothom ho fa).

Just abans de Nadal em va trucar el Cap d'Enginyeria per donar-me la notícia de que m'havíen donat la plaça, també em va fer saber de que m'ajudaríen amb el que poguéssin i em formarien, i que, si "fallàvem" en el projecte, doncs que ja miraríem d'arreglar-ho. 

Aquesta ja no em va semblar una frase que diría un "cap" de qualsevol empresa d'aquí, però bé, em va animar i motivar a començar a treballar amb ells.

Aquest divendres, vaig rebre un mail seu, (dia que, més endavant, vaig descobrir que ell el tenia de vacances), dient-me que m'havien comprat un ordinador i un portàtil i que sisplau escollís entre dos models de móvil i que li digués de quin color el volía que ell l'aniria a comprar. 

Com? Des de quan un jefe et demana que "Quin model vols?" !!!!  això sí que no m'havia passat mai abans... bé, crec, que hauré de començar a acceptar la idea de que possiblement sí que existeixen els jefes que es preocupen per a que les persones que tenen al seu càrrec estigui contentes..

Demà, renovar-me el passaport, mirar quan puc fer la revisió al cotxe, canviar uns quants euros a swedish kronas, i moltes coses més! 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada